De ce imi place teatrul (TINU VIDAICU)

In ultimul an am fost la zeci de spectacole de teatru, iar pe unele dintre ele le-am vazut chiar de doua, trei ori. De ce? Va povestesc in urmatoarele randuri motivele pentru care am fost cucerit de Teatrul National Timisoara.

Teatrul imi da o stare buna. Consider ca in viata trebuie sa cautam si sa ne alaturam tuturor lucrurilor care ne dau stari bune. Cu cat mai multe stari bune, cu atat mai fericiti suntem. In majoritatea cazurilor, mesajul transmis de regizor si actori are stransa legatura cu situatiile pe care le intampinam in viata. Ne transmite convingerea ca nu suntem singurii aflati in respectivele situatii si, de multe ori, gasim raspunsurile pe care le cautam.

iata%cc%86-femeia-pe-care-o-iubesc-14
Mergand atat de des la teatru, am inceput sa cunosc destul de bine actorii TNTm si imi face placere sa le urmaresc transpunerea si evolutia de la un rol la altul. Mi se pare interesant sa analizez reactiile lor in anumite imprejurari prin care trecem si noi in viata de zi cu zi. E un lucru educativ pentru mine. Lucrand cu oamenii, am ocazia sa imi imbunatatesc abilitatile de comunicare urmarind piese de teatru. Fain, nu? 😃

05_resize
Nu sunt adeptul intalnirilor non-sens, gen “hai sa discutam…nimic”. Imi gestionez timpul cu seriozitate si sunt foarte atent la alegerile pe care le fac, indiferent de domeniu. Ca fiecare dintre noi, am nevoie sa ma relaxez si sa ma detasez de rutina zilnica pentru a fi eficient in ceea ce fac. Ma bucur ca am gasit locul potrivit 😃

vorbeste cu mine snur duminica 14
Pot face multe analogii intre teatru si clubul Epic. Ambele experiente reprezinta o sursa de eliberare, relaxare si fericire. Ne incurajeaza faptul ca ni se alatura in club tot mai multi straini, oameni din alte orase care vin special sa traiasca experienta Epic, devenind un icon pentru orasul Timisoara. Provocarea noastra, din acest punct de vedere, este sa ducem lucrurile la un alt nivel si reusim sa facem asta printr-o puternica asociere cu arta. Colaboram cu sculptori, pictori, ilustratori si am inceput sa comunicam in timpul evenimentelor prin actori, fiindca cine ar putea transmite emotie mai bine decat ei? Credem cu tarie in valorile locale. Astfel, clubul Epic si proiectele noastre sunt unice si insufletite prin arta creata de artistii nostri locali ai diferitelor arii traditionale.

intim avamprmiera01
Acestea sunt motivele principale pentru care m-am indragostit de teatru. Poti sa flirtezi si tu cu el, iar daca te regasesti intr-unul din ele, te incurajez sa le descoperi pe ale tale.

Va multumesc pentru invitatia pe blogul TNTm. Salut absolut toata echipa TNTm si, daca imi este permis, salut si pe colegii mei epici. Chapeau! (Fotografii: Adrian Pîclișan / TNTm)

Leave a Reply

